نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 11:54

اهداء ۱۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان کازرون

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: 15 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان کازرون در ماه مبارک رمضان اهداء می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شرستان کازرون بیان نمود: به مناسبت ماه مبارک رمضان15000هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان تقسم خواهد شد.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم اقدامات خوب و پسندیده توسط گروههای جهادی و مجموعه‌های مردمی و خیرین شهرستان کازرون در ماه مبارک رمضان در بحث انفاق و اطعام و افطار نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان صورت گرفته است.

سرهنگ توکل اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته بسیج سازندگی سپاه شهرستان کازرون و حمایت بسیج سازندگی سپاه فجر وبا استفاده از ظرفیت های مختلف شهرستان15000 بسته معیشتی به ارزش هربسته یک میلیون تومان در سطح شهرستان با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی تصریح نمود: بسته های معیشتی شامل برنج، گوشت، مرغ، ماکارونی، رب گوجه ، روغن، خرما و حبوبات بوده که در ایام لیالی قدر با برنامه ریزی صورت گرفته اهداء خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون یادآور شد: مشخصات نیازمندان اهداء بسته معیشتی در بانک معسرین و نیازمندان سپاه فجر فارس ثبت می باشد که با توجه به وضعیت نیازمندان و معرفی خانوادههای کم برخوردار توسط پایگاههای و گروههای بسیج سازندگی در مناطق استحفاظی ارسال شده است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری در مناسبت های مختلف به همت خیرین کمک به خانوادههای برخوردار در دستور کار بوده و خدا را شاکریم با همکاری مسئولین و خیرین در موضوعات مختلف همچون بسته های معیشتی، پوشاک و غذای گرم در امر خداپسندانه کمک به محرومین شهرستان کازرون از شهرستان های ممتاز در کشور محسوب می شود.

پایان پیام/خ

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1137512

مهمترین اخبار ایران و جهان: