نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 13:56

ضرورت بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در رفع معضلات اجتماعی/ ظرفیت‌های جوانان در کردستان تبیین شود

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در رفع معضلات اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مجید آوج در نشست تخصصی جوانان با رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به نقش موثر سازمان‌های مردم نهاد در توسعه شهری و رفع معضلات اجتماعی شهر، اظهار کرد: سمن‌های حوزه جوانان کردستان ظرفیت بالایی دارند که با استفاده از آن می‌توان به توسعه فرهنگی شهر کمک کرد.

به گفته وی، بهره‌گیری از ظرفیت و توان سازمان‌های مردم نهاد در راستای شناسایی و حل معضلات اجتماعی ضروری است.

آوج افزود: سمن‌های جوانان در زمینه‌های مختلف و قابل توجهی از جمله مسائل فرهنگی، رسانه، کارآفرینی، گردشگری، ورزشی و ... فعالیت می‌کنند و این حوزه می‌تواند نقش بسزایی در توسعه استان به خصوص شهر سنندج داشته باشد.

فرهاد میمنت آبادی رییس شورای اسلامی شهر سنندج هم در این نشست با بیان اینکه استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند بهترین کمک به شورا و شهرداری باشد، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر باید در هر زمینه ای پاسخگوی معضلات و آسیب‌های اجتماعی شهری باشند و برای رفع این آسیب‌ها چاره‌ای بیندیشند.

میمنت‌آبادی گفت: به جوانان و جوانگرایی اعتقاد داریم و با  همراهی تفکر جدید در بدنه معاونت امور جوانان می‌توانیم در آینده شاهد همکاری و پیشرفت های بیشتری در حوزه جوانان و شورای شهر باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر سنندج به انتخاب مشاورین جوان در بین سازمان‌های مردم نهاد به عنوان مشاور کمیسیون‌های شورا اشاره کرد و گفت: با معرفی جوانان نخبه به شورا می‌توان از ظرفیت آنان در توسعه شهری و حل آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد.

انتهای پیام/2330/17

منبع: فارس
شناسه خبر: 1178112

مهمترین اخبار ایران و جهان: