نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 15:02

آموزش و پرورش از تغییرات مسئولان ضربه خورده است

رشت - امام جمعه رشت با بیان اینکه آموزش و پرورش از تغییرات مسئولان ضربه خورده است، گفت: با تغییر وزیر تمامی ساختار مدیریتی آموزش‌ و پرورش دچار تغییر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی در سخنرانی خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت، اظهار کرد: حجاب، قانون قرآن و اسلام بوده و عفت و زندگی عفیفانه جز قانون خدا است و اجرای این قانون مورد تاکید جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه قانون کشور، قانون اهل‌بیت علیهم‌السلام است، افزود: اگر قرار بود که قوانین حکومت شاهنشاهی باشد که این همه شهید نمی‌دادیم، ملت ایران باید خود را ملزم به قانون عمل بدانند.

امام جمعه رشت با انتقاد از کشف حجاب برخی افراد در جامعه، بیان کرد: کشف حجاب برخی افراد، موجب نگرانی مردم شده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مردم به بی حجابی و بی عفتی را بر نمی‌تابند، گفت: مردم ما در شرایط سخت تحریم و فشارهای اقتصادی را تحمل کردند اما این وضعیت بی‌حجابی را تحمل نمی‌کنند و هرگز از دین‌شان کوتاه نمی‌آیند.

وی با بیان اینکه عمل کردن به احکام خدا بویژه حجاب، کوتاهی پذیرفته نیست، افزود: برای ساماندهی مسئله عفاف و حجاب برنامه‌هایی طرح ریزی شده که البته با حمایت و همراهی مردم توأم شده است تا این بی حجابی‌ها برچیده شود.

امام جمعه رشت با اشاره به سفر رئیس جمهور ایران به سوریه، بیان کرد: استقبال مردم از رئیس جمهور ایران و دستاوردهای این سفر نشان داد پیروز جنگ در سوریه جبهه مقاومت بود.

فلاحتی با اشاره به اینکه صهیونیستی‌ها از سفر رئیس جمهور ایران به سوریه نگران و مشوش شدند، گفت: ارتباط ایران و عربستان برای کشورهای مستکبر دنیا نگران کننده است زیرا این روابط بسیاری از مشکلات را در منطقه حل می‌کند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور عراق به ایران، افزود: این سفر سبب رونق اقتصادی و تجاری می‌شود زیرا عراق پلی برای ما به سوی کشورهای عربی منطقه است و عراق با حفظ ثبات می‌تواند امنیت را برای ما به ارمغان بیاورد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه معلمان، مجاهدان بردبار و سخت‌کوش هستند، گفت: بار سنگین آموزش و پرورش بر دوش معلمان و فرهنگیان سنگینی می‌کند.

فلاحتی با بیان اینکه معلمان، دانش‌آموزان را مانند فرزندان خود بدانند، اضافه کرد: باید فرهنگ و هویت ایرانی و اسلامی را جامعه گسترش دهیم و تحقق این مهم بر دوش معلمین است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش از تغییرات متمادی مسئولان ضربه خورده است، افزود: با تغییر وزیر تمامی ساختار مدیریتی آموزش و پرورش را دچار تغییر می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1190256

مهمترین اخبار ایران و جهان: