نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 17:39

یوم الله ۹ دی متعلق به همه ملت است

قزوین- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قزوین گفت: گرامیداشت حماسه ۹ دی مراسم مختص یک حزب و جناح خاص نیست، بلکه متعلق به ملت و هر کسی است که عزت ایران برای او مهم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس افلاطونی در جلسه هماهنگی گرامیداشت روز ۹ دی که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، تصریح کرد: نه دی حماسه ماندگاری است که در تقویم انقلاب اسلامی پایدار شده است، شاید این سوال پیش بیاید که آن روز مردم جواب دندان شکنی به فتنه گران دادند و دیگر چه لزومی دارد که هر سال به آن بپردازیم و آن را یادآور شویم؛ اگر دقیق نگاه کنیم متوجه می‌شویم که توطئه دشمن تمام نشده است.

وی افزود: طی ۳ ماه اخیر جریاناتی رخ داد که تازه‌ترین توطئه دشمن بود؛ برای آشنایی با این توطئه‌ها نیاز به بصیرت داریم، باید فضای کلی کشور را از ابتدای اغتشاشات بررسی و با سه ماه بعد از اغتشاشات مقایسه کنیم و متوجه شویم که چه تغییراتی اتفاق افتاده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قزوین بیان کرد: در این سه ماه برنامه‌هایی از طرف دشمن اتفاق افتاد که اجرای آن به عهده عناصر معاند داخلی سپرده شد؛، تلاش زیادی هم کردند که عامه مردم را درگیر این فضا کنند ولی مردم با هوشیاری صف خود را از خرابکاران جدا کردند.

وی یادآور شد: هدف اغتشاشات این است که با ایجاد جو و اجرای اعتراضات به کشور لطمه بزنند، قطعاً این اغتشاشات در روند اقتصاد کلان کشور هم اثر می‌گذارد و مردم دچار زحمت می‌شوند که با آرام شدن اوضاع قطعاً دولت باید برای تثبیت اوضاع اقتصادی و مهار بیش از گذشته تورم اقدام عاجل کند.

وی یادآور شد: گرامیداشت حماسه ۹ دی مراسم مختص یک حزب و جناح خاص نیست، بلکه مراسمی است متعلق به ملت و هر کسی که عزت ایران برایش مهم است در آن سهیم است، بصیرت یعنی اگر انتقادی داریم در چارچوب منطق اعتراض را بیان کنیم و اعتراض و انتقاد توأم با ضرر و زیان نیست، اگر کاری کنیم وضعیت زندگی مردم خراب شود خیانت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قزوین خاطرنشان کرد: بار دیگر مردم با حضور گسترده خود نشان خواهند داد که همچنان دل در گرو نظام دارند و اعتراضات خود را به درستی و از راه درست بیان می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 936456

مهمترین اخبار ایران و جهان: