نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 23:35

زمستان نگران‌کننده‌ای در البرز پیش رو داریم

کرج- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز گفت: برای تامین آب مشترکان استان همچنان از ذخایر بارندگی سال‌های پیش استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود نجفیان با بیان اینکه به دلیل کاهش بارندگی، زمستان نگران کننده‌ای پیش رو داریم، اظهار کرد: در حال حاضر برای تأمین آب شرب مورد نیاز مشترکان استان از ذخایر آبی سال‌های پیش استفاده می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید از ایده‌های نو در مدیریت توزیع آب استفاده کنیم، توضیح داد: امیدواریم با گذر از پاییز بتوانیم به حد نرمال بارندگی در استان برسیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز با بیان اینکه باید برای شرایط سخت آماده باشیم، توضیح داد: البته به کمک مردم تا این لحظه در بحث تأمین آب دچار مشکل نشده‌ایم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه فرایند تکمیل طرح‌های عمرانی حوزه آب در حال تکمیل است، گفت: طرح‌های عمرانی در بخش آب از فعال‌ترین طرح‌های استان است.

نجفیان اضافه کرد: طرح رینگ سراسری آب به شهرستان‌های غربی استان که شامل طرح تغذیه مصنوعی فردیس، طرح تغذیه مصنوعی کردان و پساب اشتهارد و تصفیه خانه هشتگرد است از مهمترین پروژه‌های حوزه آب است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 907456

مهمترین اخبار ایران و جهان: