نیوز سیتی!
08 آذر 1401 - 17:02

مردم ایران اسلامی بصیر هستند/ شکست دشمنان در فتنه اخیر

خرم‌آباد- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی بصیر و باهوش هستند، گفت: در فتنه اخیر نیز دشمنان با شکست مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی کشکولی امروز سه شنبه در همایش تجلیل از ایثارگران دستگاه‌های اجرایی لرستان در سخنانی با بیان اینکه جنگ هشت ساله در بدترین شرایط به ملت ایران تحمیل شد، اظهار داشت: محاسبات دشمن بسیار دقیق بود، به راحتی در همه جای کشور حضور پیدا کردند، لاکن دشمنان دو چیز را محاسبه نکرده بودند، یکی قدرت نبوغ امام راحل و دیگری شناخت مردم ایران بود.

یکپارچه بودن کشور یکی از دستاوردهای دفاع مقدس است

وی با اشاره به ایستادگی امام راحل و ملت ایران در مقابل دشمن برای حفظ اصول انقلاب اسلامی، عنوان کرد: امام و مردم ایستادگی کردند و جنگ را با پیروزی کامل تمام کردیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه امام راحل تاکید داشتند که حفظ نظام از اوجب واجبات است، افزود: شکست عظیم ابرقدرت‌ها یکی از دستاوردهای جنگ هشت ساله و دوران دفاع مقدس بود.

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه یکی دیگر از دستاوردهای جنگ هشت ساله وحشت مستکبرین از ایران اسلامی و همچنین الگوگیری کشورهای دنیا از ایران است، بیان داشت: مردمی کردن دفاع از تمامیت ارضی، تحکیم اتحاد قومیتی، مذهبی و جغرافیایی، شکست صهیونیست‌ها در منطقه و پیروزی مقاومت، صدور انقلاب اسلامی، شکست‌های مستمر دشمن از انقلاب اسلامی از جمله دستاوردهای جنگ هشت ساله است.

شکست دشمنان در فتنه اخیر

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه فتنه امروز نیز با دو هدف شروع شد، یکی باج دادن ایران در برجام و دیگری جلوگیری از پیشرفت‌های ایران اسلامی، گفت: این فتنه با پشتیبانی کشورهای زیادی انجام گرفت، لاکن مقاومت بر اصول باعث شد که کمر شورای امنیت و سازمان ملل که همیشه عمده کشورهای عضو آن بر علیه ایران رأی داده اند، شکسته شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به عملیات روانی دشمن در فضای مجازی، کشته سازی و دروغ سازی دشمن و… و همچنین شکست این توطئه‌های دشمنان، بیان داشت: متأسفانه بعضی از لیدرهای سیاسی، سلبریتی ها و… در صحنه آمدند، با دشمن همراهی کردند، که البته اینها هم باختند.

سردار کشکولی، بیان داشت: تلاش گروههای تروریستی، منافقین و… نیز در برخی از شهرهای کشور بی نتیجه ماند و با شکست مواجه شدند.

وی با بیان اینکه مردم کردستان و سیستان و بلوچستان با نظام هستند، افزود: در این فتنه هم سلبریتی ها باختند و هم بخشی از لیدرهای سیاسی و خواص هر دو جناح.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اعتراف دشمنان از شکست در فتنه اخیر، بیان داشت: مردم ایران اسلامی بصیر و باهوش هستند، دانشجویان ما عفیف و پاک دامن هستند، دانش آموزان، معلمان، روحانیت و… نیز به همین گونه هستند.

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه مردم با اغتشاشگران و آشوب گران همراهی نکردند، ادامه داد: در این راستا بازی‌های سیاسی، تیپ‌های روشن فکری گرفتن و… باید کنار گذاشته شود، خط قرمز همه ما نظام است و باید برای رفع مشکلات مردم تلاش شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 888612

مهمترین اخبار ایران و جهان: