نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 16:06

روایت دیدار معاون رئیس جمهور با جامعه اسلامی دانشجویان بوعلی سینا

همدان_دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی همدان در گفتگو با مهر از دیدار این تشکل با معاون اجرایی رئیس جمهور روایت کرده است.

محمد مهدی دارابی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به سابقه تشکیلاتی سرپرست نهاد ریاست جمهوری در دو قسمت نشستی با وی برگزار شد که شامل کلاس‌های تشکیلاتی و مطالبه گری و اتفاقات اخیر جامعه بود.

وی با بیان اینکه در ابتدای این نشست مقدمه‌ای در مورد تشکلات جامعه اسلامی مطرح شد افزود: سرپرست نهاد ریاست جمهوری در مورد فعالیت‌های گذشته خود را به صورت خاطره مطرح کردند.

دارابی یادآور شد: در ادامه این نشست، دانشجویان به صورت مطالبه گری از ایشان سوالاتی را مطرح کردند و سوالاتی مانند اینکه نظام اسلامی به کدام سمت حرکت می‌کند و در مورد اتفاقات خوبی که بنا است اتفاق بیفتد صحبت به میان آمد.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی ادامه داد: وی در پاسخ به این سوال گفتند، فرهنگ کشور دهه به دهه به سمت خوبی در حال حرکت است که مردم بیشتر همدیگر را درک خواهند کردند و اوضاع به حالت نرمال خواهد رسید.

دارابی تشریح کرد: سوال در مورد جا به جایی مسئولین در دولت سیزدهم مطرح شد که دلیل تغییرات پی در پی چه موضوعی می‌تواند باشد که وی در پاسخ به این سوال ادامه دادند، در این دوره مسئولینی که سکان به دست دارند حداقل برخی مسئولیتها که دغدغه مند و تخصص دارند و از این لحاظ فرهنگ کشور و مسئولین رو به بهبودی پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه سوال بعدی در مورد آینده کشور بود که ایشان پاسخ دادند اتفاقات خوبی در جریان است اما بخاطر شرایط کنونی و اتفاقات اخیر، امکان بازگویی فعلاً وجود ندارد چون امکان سو برداشت زیاد است و در شرایط مناسب بازگو و مطرح خواهد شد.

دارابی در ادامه از سوال بعدی که در نشست پرسیده شده بود سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: در مسائل اقتصادی سوالی به میان آمد و وی در پاسخ گفتند رئیس جمهور اولین کاری که انجام دادند این بود که استقراض از بانک مرکزی قطع کردند و دلیل این بود که بدهی را پرداخت و بودجه را تأمین نمایند و با همان بودجه سابق مدیریت را انجام دادند چون در خیلی جاها مدیریت‌ها اشتباه بود و در برخی موارد هزینه‌ها اشتباه هزینه می‌شد که با استقراض بانک مرکزی این مشکلات مرتفع شد.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی تصریح کرد: منصوری خطاب به جمع حاضر تاکید کردند دانشجویان هر کشوری می‌توانند به کشور خط و مسیر دهند تشکلات دانشجویی که خط فکری، اصالت و مستقل باشد سبب می‌شود دانشجویان آن کشور رشد کنند و در آینده به خط فکری کشور کمک کند.

دارابی در پایان گفت: در مورد تغییر استاندار در این نشست حرفی به میان نیامد چون تمام تشکلهای دانشجویی پیگیر این مسائل هستند و هیچ تشکل دانشجویی به صورت فردی در این خصوص تصمیم نمی‌گیرد و برای خواسته‌های خود تمام تشکل‌ها با هم هماهنگ هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 912812

مهمترین اخبار ایران و جهان: