نیوز سیتی!
27 آذر 1401 - 20:34

تاکید العامری بر ضرورت فعالیت اطلاعاتی برای مقابله با تروریسم

رئیس ائتلاف فتح عراق از مسئولان این کشور خواستار مقابله با عناصر تروریستی و تقویت کار اطلاعاتی به منظور مقابله با تروریسم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، هادی العامری در بیانیه ‌ای از مسئولان این کشور خواستار مقابله با عناصر تروریستی و تقویت کار اطلاعاتی به منظور مقابله با تروریسم شد.

رئیس ائتلاف الفتح افزود: خبر شهادت امروز گروهی از پلیس فدرال قهرمان در حمله تروریستی بزدلانه در منطقه «الریاض» استان کرکوک موجب تاسف و تأثر شده است.

العامری گفت: «نیروهای مسلح و فرماندهان باید همیشه هوشیار باشند، عناصر تروریستی را تعقیب و کار اطلاعاتی را تقویت کنند، مردم مناطق آزاد شده را در آن مشارکت دهند و عملیات پیش دستانه را برای متفرق کردن تروریست‌ ها انجام دهند.

این در حالی است که «نوری المالکی» رئیس ائتلاف دولت قانون عراق نیز به این حادثه تروریستی واکنش نشان داد و خواستار بازنگری در طرح های امنیتی و تعقیب باندهای تروریستی عامل حمله کرکوک شد.

همچنین، یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با تروریستی خواندن حادثه انفجار در نزدیکی گشت پلیس کرکوک، از تشکیل کمیته‌ای برای تحقیق فوری در حادثه خبر داد.

گفتنی است، ۱۲ نیروی پلیس فدرال از جمله یک افسر در انفجاری که گشتی نظامی آنها را در جنوب غربی استان کرکوک هدف قرار داد، به شهادت رسیدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 918756

مهمترین اخبار ایران و جهان: