نیوز سیتی!
11 آذر 1401 - 15:49

دشمن امروز به دنبال ناامید کردن مردم است

اصفهان- امام جمعه موقت اصفهان گفت: مسئولان اجازه ندهید این ملت رنجیده شود زیراکه دشمن امروز بیش از هر چیز به دنبال ناامید کردن مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مناسبت‌های پیش رو اظهار داشت: برای تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی روزها، هفته‌ها و ماه‌ها و حتی متفکران بسیاری برای این روز مباحثه کردند اما شهید بهشتی قانون اساسی را به گونه‌ای تنظیم کرد که هیچ مخالف و دشمنی نمی‌تواند کوچک‌ترین خللی در جمهوری اسلامی و قانون آن ایجاد کند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس نیروی دریایی عراق به دست دریادلان جمهوری اسلامی ایران زمین‌گیر شد و در طول تاریخ ساختن کشتی‌های دنیاپیما و اقیانوس پیما از اقدامات افتخار آفرین نیروی دریایی است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در هفته اخیر راهگشایی برای استفاده بهینه از نیرو و نعمت بزرگ دریا در شمال و جنوب کشور بود تا دریا به‌عنوان یک ذخیره و قدرت، منبع پیشرفتی برای کشور باشد.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرا (س) به عنوان یک مجاهده، اهل سخن و جهاد برای زنان اسلام است که در راه حق و حقیقت و دفاع از حقیقت به مقام شهادت رسید .۱۴۰۰ حال باید دید که زن واقعی از نظر غرب و اسلام کیست.

حجت‌الاسلام میردامادی ادامه داد: طبق اطلاعات ثبت احوال، بیشترین اسامی دختران فاطمه و زهرا است و این مورد نشان از ماندگاری این بانو پس از هزار و ۴٠٠ سال است.

وی با اشاره به بانوان افتخار آفرین این مرز و بوم گفت: امروز در تمام رشته‌ها بانوان درخشان و موفقی داریم که زنان شاعره، عارفه، عالمه در تاریخ نام آن‌ها می‌درخشد اما عده‌ای دنبال نادیده گرفتن آن و جایگزینی بی‌بند و باری هستند.

امام جمعه موقت اصفهان معتقد است که دشمن از ایران یک کشور برده می‌خواهد و رهبر انقلاب تاکید دارند نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد زیرا تنها به‌دنبال منافع خودشان هستند.

وی ادامه داد: امروز آمریکا و اروپا در دنیا هیچ ارزشی ندارند و همگی می‌دانند جز استکبار، زورگویی، استعمار و کدخدایی مورد دیگری در مکتب آمریکا وجود ندارد.

حجت‌الاسلام میردامادی از مسئولان خواست که با تلاش شبانه روزی خود از ناامیدی جامعه جلوگیری کنند و اجازه ندهید این ملت رنجیده شود، دشمن امروز بیش از هر چیز به دنبال ناامید کردن مردم است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 893112

مهمترین اخبار ایران و جهان: