نیوز سیتی!
23 آذر 1401 - 12:42

رئیس جمهور پنج شنبه به خراسان جنوبی سفر می‌کند

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: پنجشنبه و جمعه سفر دو روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به خراسان جنوبی را خواهیم داشت و در برنامه کاری این دو روز چند سر فصل مهم گنجانده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنجشنبه و جمعه سفر دو روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به خراسان جنوبی را خواهیم داشت و در برنامه کاری این دو روز چند سر فصل مهم گنجانده شده است.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور در سه جلسه کارشناسی و تخصصی نظرات نخبگان فرهنگی و اجتماعی را خواهند شنید و پس از آن در شورای برنامه ریزی و توسعه استان راجع به مباحث اجرایی استان گفتگو خواهد شد و نشستی هم با سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی استان تحت عنوان نشست فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی استان با حضور بنگاه‌های اقتصادی برگزار خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در شهرستان بیرجند ملاقات‌های عمومی و مردمی صورت خواهد گرفت. در این سفر پروژه‌های مهم اقتصادی نیز توسط رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

منصوری اضافه کرد: پروژه استراتژیک فولاد آهن اسفنجی قائم با حجم سرمایه گذاری بیش از ۵ هزار میلیارد تومان و ظرفیت تولید ۸۰۰ هزار تن در سال توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد و توسط آن نزدیک به ۴۵۰ شغل مستقیم و ۲۰۰۰ شغل غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

ادامه دارد...

منبع: مهر
شناسه خبر: 910112

مهمترین اخبار ایران و جهان: