نیوز سیتی!
23 آذر 1401 - 16:48

کاهش ۲۴ درصدی تلفات جاده‌ای در استان قزوین

قزوین- فرمانده پلیس راه استان قزوین گفت: علی رغم رشد ۴۰ درصدی تردد در محورهای استان قزوین شاهد کاهش ۲۴ درصدی تلفات جاده‌ای در این محورها بوده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرهاد ذاکری منش ظهر چهارشنبه در رزمایش طرح زمستانی پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: هدف از اجرای این رزمایش افزایش سطح آمادگی دستگاه‌های امدادرسان در حوزه جاده‌ای و در ایام زمستان است.

وی افزود: پیشگیری از حوادث جاده‌ای، مدیریت بر ترافیک و هم‌افزایی و همدلی جهت تسهیل ترددهای جاده‌ای در زمان بحران از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش‌ها است.
فرمانده پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه در نوروز گذشته ۴۰ درصد افزایش تردد در محورهای استان قزون را داشتیم اضافه کرد: با همراهی و همدلی موجود در استان، قزوین از استان‌های پیش رو در خدمات رسانی به مردم است.

وی تاکید کرد: علی رغم رشد ۴۰ درصدی تردد شاهد کاهش ۲۴ درصدی تلفات جاده‌ای و کاهش ۱۰ درصدی مجروحین در محورهای استان بودیم و امیدواریم این روند کاهشی استمرار داشته باشد.

ذاکری منش در پایان یادآور شد: به همراه داشتن زنجیر چرخ، پرهیز از ترددهای غیر ضروری و مطمئن بودن از سالم بودن خودرو مخصوصاً سیستم گرمایشی لازمه مسافرت در ایام پیش رو است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 910912