نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 19:02

تمرکز بر رونق کسب و کار دیجیتال در شهرستان بهار

فرماندار شهرستان بهار از بسترسازی برای رونق کسب و کار دیجیتال در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، روح‌الله نباتی عصر امروز در کارگروه اقتصاد دیجیتال شهرستان بهار اظهار کرد: باید به آینده بیشتر فکر کنیم تا از ظرفیت شهرستان برای توسعه و پیشرفت استفاده کنیم و بهترین و کم‌هزینه‌ترین راهکار، استفاده از اقتصاد دیجیتال و تکنولوژی روز است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه کسب و کارهای دیجیتال افراد و گروه‌ها و موسسات مختلفی فعال هستند و آینده تکنولوژی کشور را باید به افرادی بسپاریم که دغدغه این کشور و ارزش‌های آن را دارند.

فرماندار شهرستان بهار گفت: باید واکاوی کنیم از اقتصاد دیجیتال چه بهره‌هایی می‌توان برد و در همین راستا با توجه به اینکه شهرستان بهار صنعتی، کشاورزی و گردشگری است از تکنولوژی برای رفع مشکلات تولید و کمک به بازاریابی استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه رونق کسب و کارهای نوین و توجه ویژه‌ به این حوزه از رویکردهای مهم فرمانداری است‌ خواستار توجه به این مهم شد.

مدیر فناوری اطلاعات استان همدان نیز گفت: شبکه تلفن سیار در روستاهای شهرستان بهار تقویت خواهد شد و چند ایستگاه BTS ال تی ای و نسل چهار در روستاها اضافه خواهد شد.

ماهیار عطار گفت: بعد از شهر همدان، شبکه FTTH در شهر بهار راه‌اندازی خواهد شد که با این کار اینترنت فیبر نوری به منازل مردم شهر بهار خواهد آمد و سرعت دسترسی به اینترنت افزایش خواهد یافت.

اصغر بیات، مدیر صندوق نوآوری و شکوفایی استان همدان نیز گفت: با توجه به نیاز شهرستان بهار باید کارخانه نوآوری برپا شود تا استارتاپ‌ها و مراکز شتابدهی در آن با هدف جذب ایده‌های خلاقانه و عملیاتی کردن آنها حضور فعال داشته باشند.

پایان پیام/ 3140/

منبع: فارس
شناسه خبر: 920512

مهمترین اخبار ایران و جهان: