نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 22:31

کشف ۱۳ فقره سرقت سیم و کابل برق در زاهدان

زاهدان- سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری سارق سابقه دار با اعتراف به ۱۳ فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خدارحم فروغی در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران کلانتری ۱۹ شهرستان زاهدان در شامگاه گذشته حین گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه، به فردی با لباس محلی که در حال پرسه زدن در خیابان بود مشکوک می‌شوند.

وی ادامه داد: پلیس پس از انجام مراحل قانونی و مظنون گیری، در بازرسی از لوازم همراه متهم مقادیر سیم و کابل برق و ابزار مسروقه کشف کرد.

فروغی با اشاره به تناقض گویی های متهم در بازجویی‌های اولیه پلیس گفت: مجرم در تحقیقات تکمیلی به ۱۳ فقره سرقت سیم و کابل در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کرد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه نماینده شرکت مخابرات و شرکت برق منطقه‌ای در کلانتری حاضر و علیه فرد دستگیر شده اعلام شکایت کردند، گفت: در برآوردهای صورت گرفته شکات بالغ بر ۶۳ میلیون ریال اموال، توسط این سارق از دو سازمان سرقت شده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان از تکمیل پرونده و معرفی مجرم به مرجع قضائی خبر داد و در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به مأموران انتظامی اطلاع رسانی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 923412

مهمترین اخبار ایران و جهان: