نیوز سیتی!
12 آذر 1401 - 16:29

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اسدآباد

همدان_فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد، از دستگیری ۲۲ متهم در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سه روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ افشین یاری، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی استمرار اجرای طرح‌های انتظامی در سطح شهرستان اسدآباد که با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان انجام می‌شود، یگان‌های انتظامی شهرستان با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

وی افزود: در اجرای این طرح، ۷ سارق، ۸ معتاد و خرده فروش مواد مخدر و ۷ نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر و ۳ فقره سرقت کابل برق، اماکن دولتی و داخل خودرو و مقادیری انواع مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: در این مدت، ۹ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز در نتیجه اجرای طرح ارتقا فرهنگ شد، آمدی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در پایان با قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی، خواستار اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و بیان انتقاد و شکایات در خصوص عملکرد کارکنان از طریق سامانه ۱۹۷ شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 895156

مهمترین اخبار ایران و جهان: