نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 19:16

مردان ایلامی بیشتر از خانم‌ها می‌میرند!

سرپرست ثبت احوال استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه سال جاری یک هزار و ۹۷۵ واقعه وفات در سطح استان ثبت شده که از این تعداد یک هزار و ۲۰۰ نفر آقا و ۷۶۳ نفر خانم هستند.

خسروی سرپرست ثبت احوال استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: یک درصد از مشمولین واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در استان ایلام تاکنون هیچ اقدامی در این رابطه انجام نداده‌اند. 

وی افزود: طی نه ماهه اول سال جاری ۲۹۸۶ واقعه ازدواج و ۷۹۱ واقعه طلاق در این استان ثبت شده است.

سرپرست ثبت احوال استان ایلام اظهار داشت: لازم به ذکر است در این مدت ۵ هزار و ۵۷۰ واقعه ولادت در استان ثبت شده که از این تعداد ۲ هزار و ۸۷۳ نفر پسر و ۲ هزار و ۶۷۹ مورد دختر بوده‌ است.

خسروی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه سال جاری یکهزار و ۹۷۵ واقعه وفات در سطح استان ثبت شده است گفت: از این تعداد یک هزار و ۲۰۰ نفر آقا و ۷۶۳ نفر خانم هستند.

وی افزود: ۳۹۱ هزار و ۱۰۰ قطعه کارت ملی تحویل مردم شده است و همچنین ۱۱ هزار قطعه کارت ملی هوشمند آماده تحویل در دفاتر پیشخوان و ادارات ثبت احوال دپو شده است.

سرپرست ثبت احوال استان ایلام خاطرنشان کرد: حدود ۷۰۰۰ نفر یعنی کمتر از یک درصد کل مشمولین تاکنون هیچ اقدامی برای دریافت کارت ملی هوشمند نکرده‌اند.

این مقام مسئول در پایان گفت: تا کنون ۳۳۵ هزار و ۲۴۵ شناسنامه مکانیزه صادر و ۲۸ هزار و ۱۱۰ شناسنامه تعویض شده است.

پایان پیام 

منبع: فارس
شناسه خبر: 933612

مهمترین اخبار ایران و جهان: