نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 21:03

لیگ برتر والیبال| امیدهای گیتی‌پسند برای صعود به پلی‌آف زنده ماند

تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل سایپا به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دو تیم گیتی‌پسند اصفهان و سایپا تهران در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان سعید عقیلی در تیم اصفهان سه بر صفر حریف خود را شکست دادند تا به یازدهمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند.

تیم گیتی‌پسند که رقابت‌ نزدیکی با ایفاسرام اردکان برای کسب هشتمین سهمیه مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان دارد، در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید و ۳۲ امتیازی شد و در رده نهم جدول باقی ماند.

تیم سایپا نیز با پذیرش این شکست، بیستمین ناکامی فصل خود را تجربه کردند و قعرنشینی جدول این تیم قطعی شد تا در دو هفته باقی مانده امیدی برای تغییر جایگاه خود نداشته باشد.

یونس حسن‌زاده، بهروز جعفری، محمد عشق‌دوست و علی‌اکبر پاکدلان به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند که به مدت ۸۰ دقیقه طول کشید و ۰ تماشاگر داشت، امیرحسین صداقت بازیکن شماره هفت سایپا در ست سوم این مسابقه از ناحیه مچ پا مصدوم و از زمین مسابقه خارج شد.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم ایفاسرام نیز امروز با نتیجه ۳ بر صفر مقابل فولاد سیرجان به پیروزی رسیدند؛ به این ترتیب ایفاسرام با ۱۱ برد اما به دلیل امتیاز بیشتر از گیتی‌پسند در رده هشتم جدول قرار گرفت.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1021112

مهمترین اخبار ایران و جهان: