نیوز سیتی!
06 بهمن 1401 - 10:38

۲۴۰۰ متر فضای خوابگاهی به علوم پزشکی خراسان شمالی اضافه شد

بجنورد- معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از افزایش ۲۴۰۰ متر مربعی فضای خوابگاهی خبر داد و گفت: این دانشگاه مجموعا ۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع فضای خوابگاهی ملکی در اختیار دارد.

سید احیا سیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پیگیری ساخت خوابگاه متأهلی در پردیس دانشگاه در حال انجام است، اظهار کرد: این پروژه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور به استان ۲۰۰ میلیارد ریال تأمین اعتبار شده است.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی پیگیری دریافت ماده ۲۳ ساختمان خوابگاه ۴۰۰ نفره در محل پردیس دانشگاه و پیگیری تکمیل فاز دوم خوابگاه ۱۶ آذر پسران و انجام فرآیند دریافت تسهیلات را از دیگر اقدامات انجام شده طی عمر دولت سیزدهم ذکر کرد.

وی از افزایش ۵۰ درصدی اردوهای جهادی خبر و ادامه داد: تاکنون ۱۲ اردوی جهادی با مشارکت ۵۰۰ نفر از دانشجویان، کارکنان و پزشکان برگزار و به بیش از ۵ هزار نفر خدمات بهداشتی و رفاهی ارائه شده است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به اعزام کاروان ۱۰۰ نفره دانشجویی به سفر زیارتی کربلا در اربعین حسینی نیز اشاره کرد و گفت: اعزام به اردوهای فرهنگی و تفریحی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 998856

مهمترین اخبار ایران و جهان: