نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 11:30

فیلم کوتاه «پری» بهترین فیلم کوتاه آسیا شد

فیلم کوتاه «پری» که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان تهیه به قلم و کارگردانی مجید سیدی در جشنواره Athvikvaruni هند به عنوان بهترین فیلم کوتاه آسیا انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیلم کوتاه «پری» که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان تهیه به قلم و کارگردانی مجید سیدی در جشنواره Athvikvaruni هند بعنوان بهترین فیلم کوتاه آسیا انتخاب شد.

مجید سیدی، کارگردان این فیلم کوتاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فیلم کوتاه پری در جشنواره Athvikvaruni هند به عنوان بهترین فیلم کوتاه آسیا انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه داستان فیلم درباره یک قهرمان آتش‌نشان است، اضافه کرد: شخصیت اصلی فیلم یک قهرمان ارتش است که پس از آتش‌سوزی داخل پادگان و تخلیه این محل متوجه می‌شود که دو سرباز در داخل جا مانده‌اند و در جریان نجات این دو نفر خودش دچار آتش‌سوزی می‌شود.

سیدی با بیان اینکه به علت اهمیت موضوع این فیلم عوامل اجرایی آن با حساسیت انتخاب شدند، اضافه کرد: پیش تولید این کار 8 ماه طول کشید.

وی درباره عوامل این فیلم هم گفت نازنین سرویان، نسرین احمدخانی، معصومه شاکری نژاد، رویا صالحی و داود محمد آبادی بازیگران این فیلم هستند.

سیدی اضافه کرد: مجری طرح لیلا تاران، مدیرتصویربرداری امیر رستگار، دستیار یک تصویر بردار کاظم فرامرزی، صدابردار بابک علوی، صداگذاری و تدوین وحید کردلو، موسیقی علی گرگین، مدیر تولید علی بهمنی، طراح صحنه و لباس صبا آتش نما، منشی صحنه نیلوفر اقبالی، اصلاح رنگ و نور فائزه نظیری، طراح پوستر استودیو کردلو و عکاس امیرحسین تاران هستند.

گفتنی است، این فیلم هفتم مهرماه سال جاری در سینما روشا به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان اکران و ازعوامل فیلم تجلیل شد.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 951856

مهمترین اخبار ایران و جهان: