نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 15:16

برگزاری برنامه‌های شهادت سردار سلیمانی در بوشهر با محوریت مردم

بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: از برگزاری فعالیت‌های ایام سالروز شهادت «سردار دل‌ها» در شهرستان‌های دهگانه بوشهر با محوریت مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد قادری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال فعالیت‌های ایام سالروز شهادت سردار دل‌ها در شهرستان‌های دهگانه بوشهر با محوریت مردم انجام شد و اعتبارات مصوب در این زمینه نیز در اختیار گروه‌های مردمی قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه «شناختن جایگاه خود» مهمترین ویژگی رویکرد و رفتار سردار شهید بود، اظهار داشت: حاج قاسم در تنظیم روابط خود هنرمندانه برخورد کرده و هویتی زیبا به خود گرفته است،

وی گفت: سلوک او با پدر و مادرش چنان زیبا بوده که به اتفاق در همه روایت‌ها از او، به چشم اطرافیان آمده و نقل شده است.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی در ارتباط با هم رزمان خود، فرمانده‌ای در کنار رزمندگان بوده و در برخورد با فتنه‌گران ضمن بیان اینکه «دلم سوخت»، آنها را دختران و پسران خود می‌خواند که در قبالشان مسئول است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه سردار دل‌ها هدف خود را خوب شناخته بود گفت: هدف خدمت به مردم بود بنابراین با تواضع تمام وظایف خود را با هیچ منتی انجام می‌داد و همین خصلت بود که وقتی برای حفظ امنیت مرزها به سیستان و بلوچستان مأمور شد در مواجهه با محرومیت روستاهای سیستانی دست به سازندگی زد و نیروهای خود را برای نجات خوزستان از تبعات سیل ۹۸ بسیج کرد.

وی ادامه داد: اخلاص در رفتار سبب شده بود که سردار سلیمانی هیچگاه دنبال مطرح شدن نباشد و اگر امروز همه مردم او را می‌شناسند به سبب این است که دشمن به نقش بی‌همتای او اذعان کرد.

حجت‌الاسلام قادری ابراز داشت: همه اینها از سردار ایرانی قهرمان واقعی و ابر مردی ساخته که در برابر قهرمانان پوشالی غرب ظرفیت بالایی برای الگو شدن برای نسل جوان و نوجوان را دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه بهترین راه ارائه این الگو به نسل امروز روایتگری صحیح که آلوده به تحریف و غلو نشود افزود: تبلیغات اسلامی بوشهر امروز این نوع روایتگری از حاج قاسم سلیمانی را در دستور کار قرار داده و ۴۰ راوی را برای فعالیت در شهرستان‌های دهگانه استان تربیت کرده است، اما معتقد است که نباید به گفت‌و شنود اکتفا شود.

حجت‌الاسلام قادری تأکید داشت: برای همین است که پویش «نسل سلیمانی» در قالب اقدامات فرهنگی متعدد و با سبک و سیاق‌های مختلف به کمک ارائه این الگوی ارزشمند به همگان آمده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 954912

مهمترین اخبار ایران و جهان: