نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 01:05

ارسال ۱۳۰ طرح به دبیرخانه حمایت از طرح های قرآنی و فرهنگی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ازارسال ۱۳۰ طرح به دبیرخانه حمایت از طرح های قرآنی و فرهنگی خبر داد.

سینا دلشادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی  ۱۳۰ طرح به دبیرخانه حمایت از طرح های قرآنی و فرهنگی ارسال شده است.

وی گفت: پس از اعلام فراخوان حمایت از طرح های قرآنی فرهنگی هنری و رسانه‌ای با هدف نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی که پوستر آن با حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد، ۱۳۰ طرح با عناوین مختلف در سطح استان در مهلت تعیین شده به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده است.

دلشادی بیان کرد: هر چند کرونا و تنگناهای اقتصادی برای موسسات فرهنگی هنری و قرآنی محدودیتهایی ایجاد کرد اما این استقبال که در نوع خود کم نظیر است خبر از پویایی ای این موسسات دارد که در صورت حمایت در مباحث فرهنگی  هنری، قرانی و رسانه ای  آماده نقش آفرینی و خدمات دهی به اقشار مختلف جامعه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: مسئولین می بایست با حمایت از موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی استان از این ظرفیت عظیم مردمی برای تحقق برنامه های مختلف فرهنگی استفاده کنند.

دلشادی ادامه داد: به آسیب های اجتماعی در موضوعات مختلف باید به طور جدی پرداخته شود و موسسات فرهنگی هنری و قرآنی به عنوان مراکز قانونی و مردمی می توانند در کاهش آسیبهای اجتماعی نقش آفرین باشند.

وی تاکید کرد: حمایت از موسسات فرهنگی هنری و قرآنی در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و انتظار می رود سایر دستگاه ها نیز به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 979512

مهمترین اخبار ایران و جهان: