نیوز سیتی!
30 دی 1401 - 16:30

امام جمعه اهواز:کشورهای کودک‌کش سپاه پاسداران را تروریست نامیدند/ سپاه دست مستکبران را قطع کند

امام جمعه اهواز گفت: پارلمان اروپا مجموعه‌ای از کشورهای کودک‌کش و تروریست است و این کشورها سپاه پاسداران را تروریست نامیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به دشمنی کشورهای اروپایی با ایران اظهار کرد: کشورهای اروپایی در زمان اغتشاشات با دشمنان ایران همکاری کردند.

وی اقدام اخیر پارلمان اروپا را یک حمله انتحاری به خود دانست و افزود: این پارلمان سپاه پاسداران که منجی ضعفای عالم و دارای افراد بزرگی همچون سردار دلها شهید سلیمانی است را تروریست خطاب می‌کنند.

موسوی فرد بیان کرد: وقتی دشمن بر روی یک نقطه دست می‌گذارد نشان می‌دهد که نقطه قوت است این کشورها خودشان کودک‌کش و تروریست هستند و میلیون‌ها کودک را در یمن و کشورهای دیگر به قتل رسانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آنها از قدرت مردم ولایتمدار ایران و سپاه وحشت دارند، گفت: دشمنان بدانند اگر دست از پا خطا کنند سربازان ایران اسلامی در بخش عملی و معنوی با آنها مقابله خواهند کرد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه کشورهای اسلامی حامی ایران هستند، اظهارکرد: ایران با همراهی ۱۶ کشور اسلامی برای همیشه دست مستکبران و اسرائیل خبیث را کوتاه خواهند کرد.

حجت الاسلام موسوی فرد در عین حال با اشاره به فرارسیدن ماه رجب گفت: ماه رجب فرصت‌های طلایی برای استغفار، به جا آوردن نماز، خوبی کردن و حضور در مساجد و روزه‌داری است.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 987156

مهمترین اخبار ایران و جهان: