نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 10:36

مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی زنجان با مشکل مواجه هستند

زنجان-نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با مشکلاتی مواجه هستند و باید سهم استان از یک درصد ارزش افزوده به طور کامل داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی خاتمی شامگاه پنجشنبه در جلسه جمع بندی نایب رئیس مجلس در استانداری زنجان گفت: منابع معادل ارز ترجیهی که باید به دارو داده می‌شد هنوز اختصاص نیافته است و در خصوص دارو، تجهیزات و سرم دچار مشکل هستیم.

وی ابراز داشت: منابعی که در قالب ۱۰ درصد هدفمندی؛ برای ردیف‌های مختلف دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز دیده شده بود هنوز تخصیص نیافته است.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در خصوص جاده‌های استان نیازمند توجه ویژه هستیم، گفت: در این راستا باید شرکت سازنده تسهیلاتی فراهم کند تا پیمانکاران بتوانند کار را پیش ببرند و با توجه به عدم پرداختی‌ها پیمانکار برای ادامه کار بی‌انگیزه شده است اما کار قابل تسهیل است.

خاتمی به محور زنجان_دندی به تکاب اشاره کرد و یاد آورشد: یا باید این کار به استان واگذار شود و یا پیمانکار مربوطه کار را بهتر از آنچه که امروز هست پیش ببرد.

وی مشکل آب، راهداری و سایر مشکلات همچون نوسازی مدارس تاکید کرد و افزود: باید کل استان مد نظر قرار گیرد و نباید نقطه‌ای به آن توجه داشت.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کر د: مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی زنجان با مشکلاتی مواجه هستند و باید سهم استان از یک درصد ارزش افزوده به طور کامل داده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 958012

مهمترین اخبار ایران و جهان: