نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 12:25

گزینش افراد در دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه همسو با آرمان‌های انقلاب است

مدیر هسته گزینش استانداری کرمانشاه گفت: همه ما گزینشگران استان به عنوان حافظان دستگاه‌های اجرایی حافظ خون شهدا هستیم و عهد می‌بیندیم گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب از آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی با جان و دل پاسداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی‌رضا حیدری مدیر هسته گزینش استانداری کرمانشاه امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه که به مناسبت 15 دی سالروز صدرو فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل گزینش با حضور گزینشگران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، بر تجدید عهد و پیمان گزینشگران استان با آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی تأکید کرد.

 با تسلیت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: اعلام می‌کنیم ما گزینشگران استان بر تجدید پیمان با آرمان‌‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدا همچنان پایبند هستیم.

مدیر هسته گزینش استانداری کرمانشاه افزود: همه ما به عنوان حافظان دستگاه‌های اجرایی حافظ خون شهدا هم هستیم و عهد می‌بیندیم گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب از آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی با جان و دل پاسداری کنیم.

وی تأکید کرد: گزینش حافظ و پاسدار دستگاه‌های اجرایی است، زیرا وجود کارکنان متعهد و متخصص می‌تواند باعث جذب شایسته‌ترین افراد برای خدمت باشد، لذا هسته‌های گزینش در دستگاه های اجرایی به عنوان نیروهای مخلص و گمنام مطرح هستند  و با کوشش شبانه‌روزی سعی در جذب بهترین‌ها برای ادارات استان را دارند.

حیدری در خصوص برنامه‌های گزینش، تصریح کرد: ارزیابی سالانه تمامی کارکنان غیرقطعی همه جزو برنامه‌های گزینش‌گران است و همچنین گزینش مشاغل حساس، زیرا گزینش بدون حب و بغض کار می‌کند که برای پیشبرد اهداف دستگاه به دنبال جذب بهترین‌ها است.

وی ادامه داد: گزینش صلاحیت افراد را در سه بعد، سیاسی، اخلاقی و علمی تایید می‌کند، لذا مراقبت‌های بعدی هم شرط است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 956412

مهمترین اخبار ایران و جهان: