نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 15:52

امسال بهار انقلاب رنگ و بوی تازه‌ای دارد

مشهد_ سرپرست شهرداری مشهد گفت: امسال بهار انقلاب رنگ و بوی تازه‌ای دارد و تقارن با ماه رجب و آماده شدن برای ماه شعبان و رمشان شور و شعف زیادی در میان همکاران ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد اصغری در مراسم آغاز به کار رسمی پویش ۳۰ در سه‌گانه بهاری اظهار کرد: امسال بهار انقلاب رنگ و بوی تازه‌ای دارد و تقارن با ماه رجب و آماده شدن برای ماه شعبان و رمضان شور و شعف زیادی در میان همکاران ایجاد کرده است.

سرپرست شهرداری مشهد افزود: اقدامات حوزه‌های مختلف شهرداری در رابطه با استقبال از بهار و ایام دهه فجر به شکلی خواهد بود که فضای شهری متفاوت تری نسبت به سالیان قبل داشته باشیم.

وی بیان کرد: اولین اقدام پویش ۳۰ در سه‌گانه بهاری است و اقدامات بعدی در طول دهه فجر به تناوب و متناسب با ایام اجرا خواهد شد.

آغاز به کار رسمی پویش ۳۰ در سه‌گانه بهاری

علی نجفی، معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد در مراسم آغاز به کار رسمی پویش ۳۰ در سه‌گانه بهاری اظهار کرد: خادمی بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) محدود به حرم نیست بلکه همکاران ما در جای جای شهر به عنوان خادم، همه روزه خدمات شایانی به زایران و مجاورین ارائه می‌کنند که در برخی ایام نمود بیشتری دارد.

وی با اشاره به اینکه ایام دهه فجر امسال همزمان با سه بهار انقلاب، طبیعت و قران است، افزود: به جهت انسجام در فعالیت و نمود فعالیت خادمین طرح سی در سه گانه بهاره برگزار شده تا کمتر از یک هفته پاکسازی و بهسازی محورهای منتخب انجام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1005312

مهمترین اخبار ایران و جهان: