نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 15:04

جزئیات برگزاری مراسم یوم‌الله ۹ دی در همدان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: مراسم یوم‌الله ۹ دی روز جمعه ساعت ۱۰ در میدان امام(ره) برگزار می‌شود.

آیت‌الله سیدحسن فاضلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و روز بصیرت اظهار کرد: این حماسه بزرگ بار دیگر برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی و ولایتمداری مردم کشور افزود و دشمنان متوجه شدند این مردم هرگز از آرمان‌های امام(ره) و شهدا دست برنمی‌دارند.

وی با تاکید بر اینکه حماسه نهم دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند یادآور شد: بصیرت مردم در این روز بار دیگر با مشت‌های گره‌کرده علیه استکبار و فتنه خودنمایی کرد و تبدیل به یوم‌الله شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در ادامه سخنانش اظهار کرد: این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز جمعه نهم دی ماه با تجمع مردم انقلابی در میدان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سخنران مراسم سردار کوثری نماینده مردم تهران در مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است گفت: شرکت‌کنندگان در مراسم سپس در نماز پرفیض جمعه حضور می‌یابند.

فاضلیان با اشاره به اینکه در صورت مساعد بودن شرایط جوی تجمع ‌کنندگان یوم‌الله ۹ دی از میدان امام تا محل برگزاری نماز جمعه را راهپیمایی خواهند کرد خاطرنشان کرد: این مراسم در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود اما برخی شهرستان‌ها از جمله نهاوند و ملایر روز پنج‌شنبه این مراسم را برگزار می‌کنند.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 940656

مهمترین اخبار ایران و جهان: