نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 17:04

راه شهید سلیمانی ادامه دارد

کرمان – امام جمعه عنبرآباد ولایتمداری را جزو اصول مکتب سلیمانی دانست و گفت: مردم راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید بامری در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به ۱۷ دیماه اجرای توطئه کشف حجاب به دستور رضا شاه گفت: از پلیدترین توطئه‌های دشمنان اسلام در تاریخ معاصر توطئه کشف حجاب توسط رضا شاه است.

وی افزود: رضا شاه مأمور اجرای اسلام زدایی در جامعه ایران بود لذا فاجعه کشف حجاب را مرتکب شد اما امروز در دنیا، حجاب علامتی برای شناسایی یک زن مسلمان است تا حدی که در همه جهان، حکومت‌های اسلام ستیز، این سبک پوشش را در مدارس و ادارات خود بر نمی‌تابند.

امام جمعه عنبرآباد ابراز داشت: حجاب، امروز علاوه بر اینکه کمک به حفظ اخلاق در جامعه می‌کند، نقش پرچم را برای نشان دادن هویت زن مسلمان ایفا می‌کند.

وی گفت: در این بیماری وخیم جوامع بشری یعنی بدپوششی، برهنگی و بدحجابی رد پای توطئه و تلاش دشمن به خوبی واضح و آشکار است.

حجت الاسلام بامری با بیان اینکه تمدن غرب بعد از رنسانس و انقلاب صنعتی، برای چند هدف عمده زندگی زنان را به طور کلی تنزل داد گفت: نیروی کار ارزان و تسلط بر جوامع مسلمان از طریق اشاعه فساد و فحشاء از عمده سو استفاده غرب از زنان جامعه بشمار می‌رود.

وی گفت: دشمن بداند اینجا ایران اسلامی است و زنان و مردان این ملت پیرو مکتب امیرالمومنین و حضرت زهرا (س) هستند و توطئه‌ها و نقشه‌های شومشان در اینجا هرگز تعبیر و محقق نخواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 958812

مهمترین اخبار ایران و جهان: