نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 11:45

اشتغالزایی در مناطق محروم، هدف اصلی بنیاد برکت در ایلام

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: فعالیت توانمند سازی و زیر بنایی بنیاد برکت در مناطق محروم و کم برخوردار با اتکا به مردم انجام می شود چرا که مهم ترین هدف خدمت به مردم و اشتغالزایی جوانان بیکار و دارای مهارت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، زارع مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) صبح امروز در بازدید و سرکشی از طرح های هادی اشتغال زایی بنیاد برکت شهرستان ایلام گفت: استان ایلام استعدادهای بسیار خوبی در زمینه توسعه و ایجاد اشتغال دارد اما نیازمند توجه بیشتر است.

وی افزود: نیازمندی های استان ایلام بسیار زیاد است که توجه ویژه مسئولان کشوری را می طلبد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: فعالیت توانمند سازی و زیر بنایی بنیاد برکت در مناطق محروم و کم برخوردار با اتکا به مردم انجام می شود چرا که مهم ترین هدف خدمت به مردم و اشتغالزایی جوانان بیکار و دارای مهارت است‌.

زارع گفت: تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور تکیه بر مردم است؛ چرا که هر جا به مردم تکیه کرده ایم مشکلات حل شده، لذا طرح های بنیاد برکت با تکیه بر خرد جمعی و مشارکت آحاد جامعه در حال اجرا است.

وی با اشاره به این که ستاد اجرایی برای حل مشکل بیکاری با تمام توان ورود کرده ادامه داد: ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار و دارای مهارت علاوه بر کاهش چشمگیر معضلات و مشکلات جامعه موجب رونق کسب و کارها می شود و تاکنون طرح های بسیار موفق و تأثیر گذاری در مناطق محروم استان به سرانجام رسانده است.

زارع تصریح کرد: همه اقدامات در اجرای طرح های بنیاد برکت با دو رویکرد تکیه بر سرمایه گذاری خرد و مشارکت مردم در جهت اشتغال زایی صورت می گیرد.

وی در پایان گفت: تسهیلات بنیاد برکت جهت راه اندازی یا توسعه کارگاه های تولیدی و زود بازده قرض الحسنه بوده و با نظارت دقیق تسهیل گران انجام می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 967412

مهمترین اخبار ایران و جهان: