نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 20:24

جزئیات جدید از اهداف باند منافقین دستگیرشده در گرمسار

استاندار سمنان جزئیات جدیدی را از اهداف باند منافقین دستگیرشده در گرمسار اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اقدامات اطلاعاتی گسترده که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان سمنان صورت گرفت، هسته سازمان‌یافته و تشکیلات اطلاعاتی گروهک منافقین به تعداد پنج نفر در استان سمنان شناسایی و متلاشی شد.

وی هدف این گروه را از حضور در استان سمنان، پشتیبانی مالی از مرتبطان گروه نفاق و کانون‌های شورشی، ساخت سازه‌های مختلف انفجاری با تهیه مواد شیمیایی و اسیدی و تست آن در بیابان‌های استان و همچنین تهیه مواد انفجاری دانست.

استاندار سمنان گفت: یکی از اهداف اصلی این گروه در استان سمنان که در حال انجام بود، تهیه سه‌راهی‌های انفجاری برای اقداماتی ایذایی در استان‌های هم‌جوار بود و این گروهک به‌ویژه بازارهای استان‌های قم و تهران را جزء برنامه‌های اصلی خود قرار داده بودند.

هاشمی ادامه داد: هدف دیگر این تیم، اجرای اقداماتی همچون شعارنویسی و تهیه فیلم و عکس از اعتصابات بازاریان در استان سمنان بود که با هوشیاری مردم و نیروهای امنیتی موفق به انجام آن نشدند.

وی گفت: با عنایت امام زمان (عج) و اشراف اطلاعاتی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان سمنان، این گروه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند.

استاندار سمنان اضافه کرد:‌ از این گروهک، مقادیر بسیار زیادی مواد منفجره، دستگاه‌های دیجیتالی و دوربین‌های مختلف کشف شد و خوشبختانه قبل از اینکه اتفاقی در استان و استان‌های هم‌جوار رخ دهد، به دام افتادند.

پایان پیام/2249/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 966212

مهمترین اخبار ایران و جهان: