نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 18:02

یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با عید قربان

نظامیان رژیم صهیونیستی همزمان با عید قربان، به باب الرحمه مسجدالاقصی یورش بردند و پس از پایان نماز عید قربان ۱۸ فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با عید قربان، با یورش به باب الرحمه مسجدالاقصی، این مصلی مسجدالاقصی را بستند.

این اقدام در پی درخواست دیروز مقامات صهیونیستی از ارتش این رژیم جهت مسدود نمودن این ورودی به زعم ایجاد یک نقطه راهبردی برای فلسطینیان حاضر در مسجدالاقصی صورت گرفته است.

منابع فلسطینی از تخریب محتویات مصلی باب الرحمه و بازداشت ۱۸ فلسطینی در مسجدالاقصی و مناطق پیرامون آن پس از پایان نماز عید قربان خبر دادند.

همچنین شهرک‌نشینان صهیونیست با انجام اقدامات تحریک‌آمیز و عربده‌کشی در خیابان‌های قدس اشغالی، با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی، به فلسطینیان تعرض کردند.

خبر دیگر آن‌که شهرک‌نشینان صهیونیست، یک جوان فلسطینی را در «مسافر یطا» واقع در جنوب الخلیل مورد ضرب و شتم قرار دادند. در نتیجه این تعرض وحشیانه و آسیب‌های وارده از سوی شهرک‌نشینان، این جوان فلسطینی به بیمارستان منتقل شده است.

مرکز داده‌پردازی معطی، نیز در گزارشی اعلام کرد که نیروهای مقاومت طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ عملیات مقاومتی از جمله ۳ عملیات تیراندازی را به انجام رسانده‌اند.

بر اساس این گزارش، این ۳ عملیات تیراندازی در ایست و بازرسی تیاسیر در شهر طوباس و همچنین در جریان یورش صهیونیست‌ها به بلاطه و بخش قدیمی نابلس به وقوع پیوسته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1315612

مهمترین اخبار ایران و جهان: