نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 18:58

دستگاه‌هایی که هیچ اشتغالی ثبت نکرده‌اند، کارت زرد می‌گیرند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: تعهد ایجاد اشتغال برای امسال 20 هزار و 19 فرصت شغلی توسط 35 دستگاه اجرایی است که از این تعداد تا کنون یک‌هزار و 514 فرصت شغلی توسط 10 دستگاه اجرایی در استان اجرا شده است و مابقی دستگاه‌ها که هیچ اشتغالی را ثبت نکرده‌اند کارت زرد خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن مولوی عصر امروز در شورای اداری و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: تعهد ایجاد اشتغال برای امسال ۲۰ هزار و ۱۹ فرصت شغلی توسط ۳۵ دستگاه اجرایی است که از این تعداد تا کنون یک‌هزار و ۵۱۴ فرصت شغلی توسط ۱۰ دستگاه اجرایی در استان اجرا شده است و مابقی دستگاه‌ها که هیچ اشتغالی را ثبت نکرده‌اند کارت زرد خواهند گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهرستان‌های بروجن، فارسان و کیار در سه ماهه اول امسال در ایجاد اشتغال نسبت به دیگر شهرستان‌های استان پیشرو بوده‌اند.

وی افزود: طی سال گذشته ۸ هزار و ۳۲۲ مجوز فعالیت مشاغل خانگی در استان صادر شد و به ۲ هزار و ۲۷۳ نفر مبلغ ۹۹ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

مولوی اضافه کرد: همچنین امسال ۱۲۵ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی ابلاغ شده که بین دستگاه‌های اجرایی و شهرستان‌ها توزیع شده است که امیدواریم تا پایان شهریورماه صددرصد جذب شود.

وی عنوان کرد: تا کنون در استان به ۵ هزار و ۶۷۶ طرح ۵۱۶ میلیارد تومان تسهیلات روستایی و عشایری پرداخت شده است و ۹۰ میلیارد تومان نیز از محل صندوق امیدآفرینی آزاد شده که صددرصد تسهیلات جذب شده است.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1302756

مهمترین اخبار ایران و جهان: