نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 22:57

۳۱۷ کیلو تریاک در نایین کشف شد

اصفهان - فرمانده انتظامی نائین از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۳۱۷ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ هادی کیان مهر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی با هدف برخورد با قاچاقچیان موادمخدر به یک دستگاه کامیون حامل بار لیمو ترش مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه ۳۱۷ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای زیر بار لیموترش جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آنها برخورد می‌کند ضمن اینکه از شهروندان می‌خواهیم، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1287856

مهمترین اخبار ایران و جهان: