نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 12:04

تغییرات‌ گسترده در ‌سیستان و بلوچستان با ‌تکمیل ۲۵۰۰ پروژه نیمه‌تمام

استاندار سیستان و بلوچستان گفت : هم‌اکنون این استان به یک کارگاه سازندگی بزرگ تبدیل شده و به زودی شاهد تغییراتی گسترده در چهره این منطقه خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی ظهر امروز در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه مشترک با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در خصوص پیشرفت منطقه‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به دلیل پهناوری و پراکندگی روستایی در استان نظام بودجه‌ریزی باید با دقتی بیشتر انجام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام افزود: 2500 پروژه نیمه‌تمام در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد که باید به اتمام برسد. هم‌اکنون استان به یک کارگاه سازندگی بزرگ تبدیل شده و به زودی شاهد تغییراتی گسترده در چهره این منطقه خواهیم بود.

وی تاکید کرد: ما قطعاً می‌توانیم از روشهای مختلف آب منطقه سیستان و شهر زاهدان را تامین کنیم بنابراین ما در تامین آب مشکلی نخواهیم داشت. در حال حاضر 150 همت نیاز به بودجه داریم تا پروژه‌های نیمه تمام استان سیستان و بلوچستان به پایان برسد.

کرمی ادامه داد: در حوزه تجارت، معادن، کشاورزی، شیلات و سرمایه‌گذاری استان اقدامات زیادی صورت گرفته اما باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا در حوزه‌های مختلف از ظرفیت‌های فراوان موجود در استان استفاده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: شرایط مساعدی در استان وجود دارد اما با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید شتاب بیشتری در کاهش محرومیت استان داده شود.

سردار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: با توجه به محدودیت زمان و منابع باید در کار کارشناسی دقت بیشتری صورت گیرد. این استان دارای شرایطی خاص است و باید به اولویت کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1356512

مهمترین اخبار ایران و جهان: