نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 21:25

۳۰ دوره آموزشی برای فعالان و هنرجویان صنایع‌دستی لرستان برگزار شد

خرم‌آباد -۳۰ دوره آموزشی برای فعالان و هنرجویان رشته‌های مختلف صنایع‌دستی در استان لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای ترویج هنر صنایع‌دستی در استان ۳۰ دوره آموزشی برای فعالان و هنرجویان این رشته‌ها در این حوزه برگزار شده است.

وی اظهار کرد: این دوره‌های آموزشی در یک سال گذشته و با ظرفیت ۲۵۰ نفر برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه صنایع‌دستی در لرستان، برگزار شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، بیان کرد: در همین راستا تاکنون فعالان این حوزه در لرستان در بیش از ۱۲ نمایشگاه داخلی، منطقه‌ای و ملی در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز، تهران، قزوین، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد و اصفهان حضور یافته‌اند.

حسن‌پور تداوم برپایی بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در سطح منطقه‌ای و ملی و فروش هدف‌مند تولیدات هنرمندان این حوزه را از برنامه‌های محوری این اداره کل برشمرد و افزود: توجه به معماری ویژه در برپایی تأثیرگذار نمایشگاه‌ها، تعیین زمان صحیح برای برگزاری مؤثر نمایشگاه‌ها، بازاریابی هدف‌دار، به‌کارگیری زبان بدن و رفتارهای اندیشمندانه، مدیریت نمایشگاهی دقیق و دیدگاه‌های روان‌شناسی و جامعه‌شناسی و جلب رضایت شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از مهم‌ترین اقدامات و محورهای فعالیت این حوزه در راستای اثربخشی هر چه بیشتر این نمایشگاه‌ها بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1350112

مهمترین اخبار ایران و جهان: