نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 10:12

برپایی ویژه برنامه «خانواده ورزشی من» در رفسنجان

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان رفسنجان از برپایی ویژه برنامه «خانواده ورزشی من» به‌منظور ترویج ورزش همگانی در میان همشهریان در بوستان‌های محله‌ای رفسنجان خبر داد

 سیدمحسن سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان ضرورت توجه به رویدادهای خانواده‌محور را یادآور شد و اظهار کرد: سلسله همایش‌های ورزشی خانوادگی از ابتدای سال جدید با استقبال ویژه شهروندان در بوستان‌های جوان، مهربانو و معلم برپا شده و ادامه دارد.

 وی افزود: با توجه به لزوم تقویت ورزش‌های خانوادگی در میان همشهریان و نظر به اهمیت معرفی قهرمانان و ورزشکاران رفسنجانی در سطح ملی و استانی، همایش‌های ورزشی به‌صورت ماهیانه و با معرفی ورزشکاران برگزار می‌شود.

 رئیس هیأت ورزش‌های همگانی رفسنجان با بیان اینکه همایش‌های ورزشی توانسته خانواده‌ها را در شب‌های کویری رفسنجان کنار یکدیگر جمع کند، اظهار کرد: ایجاد نشاط اجتماعی و استعدادیابی از اهم اهداف هیأت ورزش‌های همگانی در برپایی همایش «خانواده ورزشی من» است.

  سجادی با بیان اینکه خوشبختانه انگیزه و تعامل خوبی در میان ورزشکاران و ادارات برای گسترش ورزش همگانی وجود دارد،. از حمایت باشگاه ورزشی شهرداری در این راستا سخن به میان آورد و یادآور شد: هیأت ورزش‌های همگانی رفسنجان ضمن دعوت از تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان، برای همگانی شدن ورزش در میان شهروندان طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب تلاش می‌کند.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1286456

مهمترین اخبار ایران و جهان: