نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 21:54

۲۳۰۰ پروژه عمرانی در خوزستان در حال انجام است

اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی در خوزستان در حال انجام است که بالای ۷۰ درصداز آنها بالغ بر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی بعد از ظهر امروز دوشنبه در جلسه شورای فنی استان خوزستان به اهمیت نظارت بر پروژه‌های عمرانی در این استان اشاره کرد و افزود: در شهرها و روستاهای خوزستان شاهد انجام پروژه‌های عمرانی هستیم.

وی ادامه داد: پروژه‌های مذکور توسط دستگاه‌های اجرایی و همچنین از محل عوارض آلایندگی در سطح شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان در حال انجام است و از این رو کارگروه نظارت شورای فنی باید به صورت مستمر بر پروژه‌ها نظارت کند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان افزود: استفاده از توان و پتانسیل مردمی و گروه‌های جهادی برای نظارت بر پروژه‌های عمرانی یک امر بدهی است چرا که موجب تسریع و بالا رفتن کیفیت و سرعت انجام پروژه‌ها می‌شود.

خانچی خبر داد: ۲ هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی در خوزستان در حال انجام است که بالای ۷۰ درصد از آنها بالغ بر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند؛ همچنین در بیشتر شهرها و روستاهای استان شاهد عملیاتی شدن پروژه‌های عمرانی در یک سال گذشته بوده‌ایم.

وی به وضعیت عمرانی شهرهای خوزستان اشاره کرد و گفت: کارگروه نظارت شورای فنی باید علاوه بر گزارش پایش مستمر پروژه‌های عمرانی شهرهای استان نیز راهکارهای خروج از رکود در بعضی از پروژه‌ها را برای تصویب در جلسات شورای فنی ارائه دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1311812

مهمترین اخبار ایران و جهان: