نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 08:01

شهیدشیروده پتکی: پشتیبان ولایت باشید

شهید شیروده پتکی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است ای برادران حزب‌الله! مام را تنها نگذارید و پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به اسلام و مملکت آسیبی نرسد‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هر چه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

«شهید» همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه‌ بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.

عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.

حالا می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید

۴۹۹۴/ تبرک لحظاتمان با شهید شیروده پتکی

بسمه تعالی

درود بر شهدای کربلای حسین تا شهدای قیام خمینی و شهیدان جنگ تحمیلی.

همیشه خداوند از میان خوبان کسانی را بر می‌گزیدند و به دیار خود می‌برد، خدا میفرماید: هر کس به من عشق ورزید او را می‌کشم و هر کس که من بکشم او را خونبهایش را نیز خودم می‌دهم.آری شهید قدر و ارزش بالایی دارد.

قلمت را با خون من رنگین کن و آنچه که میگویم بنویس لبانم را بنگر که هوشمندانه شعار می‌دهد و مرا که سرود می‌خوانم آنچه بر لبانم می‌گذرد آرزوهای زخم خورده‌ایست که به لبم جاریست.

وصیت من انجام رسالت است، اگر من شهید شدم رسالت را به انجام رسانید و بردبار باشید.

من جزء خونین آتش انقلابم من همان نیزه‌ام که یک بار به دست خود پرتاب کردم من انباز آتش سلاح آتشینم دستان من در جبهه اسلام را بر خود می فشارم من انقلاب سرزمین عشق و عاشقی خویشم آن که تنها راه آزادیست‌.

با دستان خالی می‌جنگم، راه من راه مسلمانان صدر اسلام است راه حسین است انسان باید هدف داشته باشد چون همه موجودات به سوی هدف مشخصی در حرکت‌اند نباید بی‌هدف بود پس نباید بی‌هدف از این دنیا برویم هدف ما الله است و راه و رسم زندگی را به دستوراتی که به وسیله پیغمبران بر ما فرستاده استوار کنیم حسین جنگید و کشته شد و مرگ با عزت را به زندگی ذلت‌بار ترجیح داد.

تابع روحانیت باشید که اسلام را زنده نگه داشته‌اند، باید به ندای حسین(ع) آموزگار آزادی عدالت و حق و حقیقت پاسخ مثبت دهیم و بگوییم لبیک یا حسین، ما برای پشتیبانی از تو و دین تو آمدیم.

آماده شهادتیم تا علیه دشمن کافر بجنگیم. آنچه را شعارش می‌دادیم باید به آن عمل کنیم باید نشان دهیم که به حسین وفاداریم باید نشان دهیم سرباز امام زمانیم باید نشان دهیم که با روح الله هستیم باید ثابت کنیم که پیروان راستین راه اسلام هستیم.

پیرو راستین بودن شما نماز خواندن و روزه گرفتن نیست ما نمی‌گوییم که اینها را انجام ندهیدانجام دهید ولی باید در کنار آن مبارزه باشد مبارزه با جهل و نفس اماره و مبارزه با بی تفاوتی که علت جداشدن هر ملتی بی تفاوتی است که مثلاً من بگویم به من چه و دیگری هم.

باید در جامعه امر به معروف و نهی از منکر کرد این یک وظیفه است، انسان مسلمان باید تا زنده است کوشش کند، در هر مکانی و در هر زمانی که باشد برایش فرقی نمی‌کند.

و اما پدر و مادر و برادر و خواهرم امیدوارم که به شهادت پسر و برادرتان افتخار کنید هیچ وقت ناراحت نباشید. پدرجان! افتخار کن که پسرت را در راه خدا قربانی کرده‌ای و همیشه سر نماز دعا کن که خداوند این قربانی را از شما قبول کند.

مادرجان دلم می‌خواهد که ناراحت نباشید و بگویید من فرزندم را در راه خدا قربانی کردم و ادامه راه حسین شهید شدن است،

ای برادران حزب‌الله! مام را تنها نگذارید و پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به اسلام و مملکت آسیبی نرسد همان طور که امام فرموده است انجمن های اسلامی را قوی کنید آنهایی که می توانند به جبهه بروند و آنهایی که نمی‌توانند پشت جبهه‌ها کمک کنند.

در پایان از تمامی برادران و  از شما مردم حزب الله توانا می خواهم مرا حلال کنید.

پایان پیام/ ۸۹۰۰۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1312212

مهمترین اخبار ایران و جهان: