نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 20:53

نماینده بروجن: راه توسعه، سرمایه‌گذاری و کار جهادی است

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرصت‌ها خیلی محدود است و باید به خوبی استفاده شود، گفت: راه توسعه، سرمایه‌گذاری و کار جهادی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری عصر امروز در شورای اداری و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: توسعه نامتوازن و غیرعادلانه در بخش‌هایی از کشور سبب شده است تا استان ما همچنان محروم بماند.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرصت‌ها خیلی محدود است و باید به خوبی استفاده شود، ادامه داد: راه توسعه، سرمایه‌گذاری و کار جهادی است.

وی افزود: بخشی از سرمایه‌گذاری در استان ما به هلدینگ‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برمی‌گردد، پای شستا به استان ما کم باز شده و جای خالی هلدینگ‌های کشاورزی، انرژی و پتروشیمی در استان به شدت احساس می‌شود.

جعفری اضافه کرد: نرخ بیکاری همچنان در چهارمحال و بختیاری بالاست بسیاری از خانواده‌های استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و آمار مهاجرت بالاست چون اشتغال نیست.

وی عنوان کرد: برخی از معاونت‌های وزارت کار در سال‌های گذشته ضعیف عمل کرده‌اند چرا که قول‌هایی برای استان ما دادند اما عمل نکردند.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1302956

مهمترین اخبار ایران و جهان: