نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 12:44

دبیر بین الملل دفتر تحکیم وحدت: اقدام وزارت خارجه در عدم ارسال سفیر به سوئد قابل تقدیر است

عضو شورای مرکزی اتحادیه تحکیم وحدت با بیان اینکه اقدام وزارت امور خارجه در عدم ارسال سفیر به سوئد قابل تقدیر است، گفت: تعریف غربی‌ها از آزادی بیان در توهین به مقدسات مسلمان خلاصه شده است.

سعید فراهانی دبیر بین الملل اتحادیه تحکیم وحدت در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به هتک حرمت به قرآن کریم، گفت: اقدام دولت سوئد در آزاد گذاشتن توهین به مقدسات مسلمانان به بهانه‌های واهی آزادی بیان نشان دهنده‌ این است که تعریف غربی‌ها از آزادی بیان در توهین و اهانت به مقدسات مسلمان خلاصه شده، به طوری که شما می‌توانید به راحتی به مقدسات میلیاردها مسلمان اهانت کنید اما اجازه ندارید در ارتباط با جنایات و کودک کشی رژیم صهیونیستی صحبت کنید.

وی افزود: دولت سوئد و غرب بار دیگر چهره‌ منحوس خود را به جهان اسلام نشان داد، اقدام دولت سوئد باعث همبستگی کشورهای مسلمان گردید، از این جهت جهان اسلام به راحتی می‌تواند با تحریم اقتصادی سوئد را تنبیه کند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: ترس غربی ها از گسترش اسلام در اروپا، غربی ها با حمایت مالی از جریان‌های اسلام هراسی درصدد جلوگیری از گسترش اسلام هستند که این روند با هوشمندی مسلمان منجر به شکست شده است.

دبیر بین الملل اتحادیه تحکیم وحدت در پایان گفت: اقدام وزارت امور خارجه در عدم ارسال سفیر به سوئد قابل تقدیر است، همچنین وزارت خارجه می‌تواند با همراه کردن جهان اسلام، بسته‌ی تحریمی را علیه این کشور ترتیب دهد، البته اتحادیه اروپا  و وزارت امور خارجه سوئد نیز از اقدام خود عقب نشینی کردند که البته این اقدام بعد از واکنش جهان اسلام است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1327856

مهمترین اخبار ایران و جهان: