نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 10:15

تمام گزینه‌ها برای پاسخ دادن به تجاوز دشمن صهیونیستی روی میز است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به تجاوز دشمن صهیونیستی علیه جنین اعلام کرد که تمام گزینه‌ها برای پاسخ دادن به این تجاوز روی میز است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به جنین اعلام کرد که جنین هرگز تسلیم نخواهد شد و نیروهای مبارز فلسطینی عزم خود را برای نبرد با دشمن صهیونیستی به هر قیمتی که شده، جزم کرده‌اند.

در بیانیه صادره از سوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است: تمام گزینه‌ها برای پاسخ دادن به تجاوز دشمن صهیونیستی علیه جنین، روی میز است.

در ادامه این بیانیه آمده است: دشمن صهیونیستی از طریق حمله به جنین هرگز نخواهد توانست به اهداف خود دست پیدا کند. جنین سمبل پایداری و مقاومت باقی خواهد ماند. صهیونیست‌ها مسئولیت کامل پیامدهای این حمله را به عهده دارند.

در این بیانیه تاکید شده است: نیروهای مقاومت فلسطین با دشمن صهیونیستی مبارزه خواهند کرد و از ملت فلسطین دفاع می‌کنند.

«نافذ عزام» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که شهر و اردوگاه جنین از این نبرد، قدرتمندتر و متحدتر در برابر دشمن صهیونیستی بیرون خواهد آمد.

وی اضافه کرد: تیپ جنین وابسته به شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و تمام گروه‌های مقاومت در شهر جنین به خوبی می‌دانند چگونه تجاوز دشمن صهیونیستی را خنثی کنند. همگان خواهند دید که نیروهای مقاومت چه چیزی را برای دشمن آماده کرده‌اند.

از سوی دیگر شبکه الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون ۱۵ حمله هوایی علیه مناطق مختلف جنین انجام داده است. نظامیان صهیونیست همچنین ۱۵ فلسطینی را در اردوگاه جنین بازداشت کرده‌اند.

رسانه‌های عبری زبان نیز به نقل از یک منبع امنیتی صهیونیستی گزارش دادند که عملیات رژیم صهیونیستی علیه جنین از ۱۰ روز قبل از سوی محافل سیاسی این رژیم برنامه ریزی شده بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327156

مهمترین اخبار ایران و جهان: