نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 13:50

اجرایی شدن 70 کیلومتر از خط لوله انتقال گاز از دشتک زابل

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از اجرای 70 کیلومتر از 176 کیلومتر مسیر انتقال گاز از دشتک زابل به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه انتقال گاز از دشتک زابل به نهبندان از اجرای ۷۰ کیلومتر از ۱۷۶ کیلومتر مسیر انتقال گاز از دشتک زابل به استان خبر داد و اظهارداشت: پروژه های راه آهن ، انتقال گاز و ایجاد باندهای دوم از جمله پروژه های بزرگ خراسان جنوبی است.

وی با اشاره به اینکه پروژه انتقال گاز از دشتک زابل به نهبندان در شرایط بسیار سخت و با سرعت در حال انجام است، افزود: همه دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی همکاری لازم را در خصوص اجرای این پروژه دارند و هیچ کس مانعی برای اجرای این طرح ایجاد نمی کند.

معاون استاندار خراسان جنوبی به پیگیری های انجام شده برای رفع مشکل به وجود آمده در حوزه معادن استان اشاره و خاطر نشان کرد: انتقال گاز در شرایط بحران و از نظر پدافند غیر عامل اهمیت بسیاری دارد.

عباس زاده تصریح کرد: انجام این کار علاوه بر اهمیت آن در محرومیت زدایی ، سبب ایجاد فرصت برای استفاده از ظرفیت های موجود در خراسان جنوبی می شود.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1395153

مهمترین اخبار ایران و جهان: