نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 10:08

موفقیت یک شرکت دانش‌بنیان در صادرات محصولات نانویی به آلمان و آمریکا

یک شرکت دانش‌بنیان نانویی موفق به صادرات محصولات خود از جمله مواد موثره عصاره‌های گیاهی میکرو انکپسوله و ویتامین‌های میکرو انکپسوله به کشورهای آلمان و آمریکا شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حبیب رمضان‌زاده؛ رئیس هیئت مدیره شرکت دانش‌بنیان عصر نانو در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: این شرکت در زمینه تولید مواد موثره و اصلی غنی‌سازی و فراسودمندسازی برای فرآورده‌های غذایی، فرآورده‌های دارویی و فرآورده‌های خوراک دام و طیور و آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند.

رمضان‌زاده گفت: کار وفعالیت ما در حوزه نانوتکنولوژی است و در مقیاس انبوه و صنعتی انواع مواد موثره مثل ویتامین‌ها، پروتئین‌ها،‌ اسیدهای آمینه، عصاره‌های گیاهی و اسانس‌های گیاهی را به صورت نانو انکپسوله برای افزایش پایداری و جذب آنها تولید می‌کنیم.

این فعال دانش‌بنیان با اشاره به صادرات محصولات این شرکت دانش‌بنیان افزود: خوشبختانه این شرکت موفق به صادرات این مواد به کشور آلمان و آمریکا از سال گذشته شده است که این مواد به صورت مشخص، مواد موثره عصاره‌های گیاهی میکرو انکپسوله و ویتامین‌های میکرو انکپسوله است که در صنایع غذایی و دارویی کاربرد دارد.

وی اضافه کرد: در صنعت دارویی کشور انواع ویتامین‌ها به صورت نانو انکپسوله، انواع املاح ریزمغذی و چندین داروی ویژه سرطان نیز در مرحله تحقیق و توسعه این شرکت دانش‌بنیان قرار دارد که این سرطان‌ها شامل سرطان پروستات و سرطان سینه است و این طرح در مرحله مطالعات بالینی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1372553

مهمترین اخبار ایران و جهان: