نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 18:39

توقیف کامیونت و کشف اقلام مسروقه

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی کامیونت خبر داد که از انباری ساختمان‌های مسکونی سرقت می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت اموال با ارزش از انباری‌های اماکن خصوصی در محدوده غرب تهران، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳۴ این پلیس قرار گرفت و مأموران با حضور در محل‌های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارق و خودروی آن را به دست بیاورند.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، متهم یک دستگاه خودروی کامیونت در تاریکی هوا با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت سوژه‌های خود را انتخاب و با تخریب درب منازل وارد ساختمان شده و اموال موجود در پارکینگ و انبارهای ساختمان را سرقت می‌کند.

سرهنگ مافی بیان کرد: گشت زنی‌های هدفمند آغاز تا اینکه شب گذشته مأموران کلانتری خودروی متهم را مشاهده و بلافاصله مأموران دستور توقف خودرو را اعلام کردند.

وی در ادامه گفت: در یک عملیات ضربتی خودروی متهم موفق و ۲ دستگاه مانیتور مسروقه که متهم قبل از دستگیری سرقت کرده بود کشف و خودروی متهم متوقف شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران افزود: با انتقال متهم به کلانتری، متهم به ۱۰ فقره اعتراف کرد و تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1429297

مهمترین اخبار ایران و جهان: