نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 09:38

یک جای خالی در جشنواره «خبر خوب» کهگیلویه و بویراحمد و تذکر معاون وزیر

مراسم روز خبرنگار در استان و به عبارتی جشنواره خبر خوب آیت‌م‌های مختلفی داشت که یکی از پلن‌های آن به اظهار نظر خبرنگاران اختصاص داده شد تا آنها به بیان مواضع خود بپردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ آیین تجلیل از خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد و پاسداشت روز خبرنگار در این استان به همت ارشاد اسلامی در حالی متفاوت‌تر از گذشته برگزار شد که این آیین در قالب جشنواره خبر خوب و با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد برگزار گردید.

مراسم روز خبرنگار در استان و به عبارتی جشنواره خبر خوب آیت‌م‌های مختلفی داشت که یکی از پلن‌های آن به اظهار نظر خبرنگاران اختصاص داده شد تا آنها به بیان مواضع خود بپردازند.

در این بین بسیاری از افرادی که برای اظهار نظر به جایگاه رفته بودند مشکلات حوزه خبر و خبرنگاری و اطلاع رسانی استان را به صورت مفصل تشریح کردند چه مشکلات شخصی چه مشکلات جمعی مشکلاتی همچون مسکن، اینترنت، هدیه روز خبرنگار، آگهی‌های دولتی و سایر موارد دیگر.

اما با توجه به اینکه جشنواره مربوط به خبر خوب بود هیچگونه صحبتی در این خصوص از سوی خبرنگاران نشد که معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد هم از این حیث گلایه‌مند بود.

وی با بیان اینکه چه حالمان خوب باشد و چه حالمان بد وارد این عرصه شده‌ایم و همه چیز را پذیرفته‌ایم یادآور شد: انتظار داشتم که دوستان و اهالی رسانه در حوزه خبر خوب و اقداماتی که انجام داده‌اند و برنامه‌هایشان هم صحبتی می‌کردند.

به گزارش فارس در حوزه رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد علی رغم همه مشکلاتی که وجود دارد و برای مثال اغلب اهالی رسانه از داشتن سرپناه محروم هستند اما کارهای بزرگ و خوبی در حوزه مطالبه‌گری و رفع مشکلات مردم انجام دادند که می‌بایست این اقدامات اثرگذار را در چنین برنامه‌ها و جشنواره‌هایی بیان کرد تا مسئولان کشوری بدانند در این استان نیز رسانه اثرگذاری خود را برای کمک به رفع مشکلات مردم دارد و تنها از مشکلات خودشان نمی‌گویند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1439409

مهمترین اخبار ایران و جهان: