نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 16:17

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انتصاب نمایندۀ ولی فقیه در بنیاد شهید را تبریک گفت

حجت الاسلام و المسلمین موسی پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم را به عنوان نمایندۀ ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین موسی پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم را به عنوان نمایندۀ ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک گفت.

 متن پیام به شرح زیر است:

جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای موسوی مقدم  «دام عزه»

 سلام علیکم؛

انتصاب شایستۀ جناب‌عالی به عنوان نمایندۀ ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم. توفیق خدمت به خانوادۀ بزرگ شهدا، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی، نعمت و موهبتی بزرگ و مقامی بس رفیع است.

امید است؛ در سایه سار الطاف حضرت احدیت و با بهره‌مندی از هدایت‌های داهیانۀ مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای«مدظله العالی» و با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های متراکم و عظیم جامعۀ بزرگ ایثارگران و سوابق ارزنده و تجربیات ذی‌قیمت جناب‌عالی در این عرصه، شاهد اقدامات موثر و سازنده‌ای در ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و خدمت صادقانه به جامعه معزز شهدا و ایثارگران این ولی‌نعمت‌تان انقلاب اسلامی باشیم.

بی‌تردید با تدابیر و توانمندی‌های جناب‌عالی و در تعامل با این شورا در عرصۀ بزرگداشت ایام الله و برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی و بزرگداشت شهدا شاهد تحولات چشمگیر خواهیم بود.

دوام توفیقات جناب‌عالی را در این مسئولیت خطیر از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.


پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1398297

مهمترین اخبار ایران و جهان: