نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 22:04

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شهر قزوین

قزوین- رئیس پلیس راهور استان قزوین از اعمال تمهیدات ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر قزوین خبر داد.

سرهنگ سیدعلی آسیایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مراسم روز تاسوعا و عاشورا در قزوین اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم عزاداری روز تاسوعا و عاشورا در قزوین جهت روان سازی ترافیکی تمهیدات انتظامی برای تسهیل عزاداری مردم و دسته جات عزاداری اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۴ مرداد ماه در مسیرهای منتهی به امامزاده سلطان سید محمد (ع)، افزود: محدودیت‌های تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه و جمعه آغاز و تا پایان مراسم عزاداری اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان قزوین ادامه داد: تاسوعا و عاشورای حسینی: روز پنج شنبه به منظور برگزاری مراسم سوگواری تاسوعا حسینی، از ساعت ۵ صبح تا ۱۴ در تمامی معابر منتهی به خیابان شهدا (سپه) محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

وی عنوان کرد: این محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۷۰۰ روز پنجشنبه تا پایان مراسم سوگواری در تمامی معابر منتهی به خیابان پیغمبریه، خیابان شهدا (سپه)، خیابان منتظری و مسیرهای منتهی به آستان مقدس امام زاده حسین (ع) ادامه خواهد داشت.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم مردم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم همراهی و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1406909

مهمترین اخبار ایران و جهان: