نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 23:05

فراخوان مقابله با راهپیمایی صهیونیستی موسوم به پرچم

در پی برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها جهت برگزاری راهپیمایی موسوم به پرچم در قدس اشغالی و تعرض به مسجدالاقصی، فلسطینیان فراخوان‌هایی را جهت مقابله با این اقدام صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، با توجه به برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها جهت برگزاری راهپیمایی موسوم به پرچم در قدس اشغالی و تعرض به مسجدالاقصی، محافل فلسطینی فراخوان‌هایی را برای مقابله با این راهپیمایی و هتاکی صهیونیست‌ها صادر کردند.

صهیونیست‌ها قصد دارند امشب این راهپیمایی را به بهانه آن‌چه تخریب معبد سلیمان می‌خوانند، برگزار کنند و فردا صبح تعرض‌های گسترده‌ای را به مسجدالاقصی انجام دهند.

در همین راستا، گروه‌های مختلف فلسطینی از فلسطینیان دعوت کردند، جهت مقابله با این اقدام شهرک‌نشینان در مسجدالاقصی حضور یابند و پرچم فلسطین را در میادین شهرها به اهتزاز در بیاورند. این گروه‌ها از ملت فلسطین خواستند با برپایی نماز صبح پنج‌شنبه در مسجدالاقصی، در این مکان مبارک اسلامی بمانند و از آن خارج نشوند تا بتوانند با تعرض‌های صهیونیست‌ها مقابله کنند.

انجمن علمای فلسطین نیز در بیانیه‌ای از جهان عرب و جهان اسلام خواست تا با تعرض‌های صهیونیست‌های افراطی به مسجدالاقصی در سال‌روز آن‌چه تخریب معبد سلیمان می‌خوانند مقابله کنند.

این انجمن با اشاره به تقدس مسجدالاقصی نزد تمامی مسلمانان، به اشغالگران غاصب هشدار داد که احساسات مسلمانان را جریحه‌دار نکنند و صبر آنان را در بوته آزمایش قرار ندهند.

همچنین این انجمن از تشکیلات خودگردان خواست که پیگرد مبارزان مقاومت در کرانه باختری و هماهنگی‌های امنیتی با رژیم صهیونیستی را متوقف کند و به قهرمانان فلسطین فرصت بدهد تا در پاسخ به تجاوزهای دشمن صهیونیستی ضربات دردناکی را به آن وارد کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1407209

مهمترین اخبار ایران و جهان: