نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 18:25

اعلام نرخ مصوب بلیت اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین از لرستان

خرم‌آباد - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان نرخ مصوب بلیت اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین از این استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سفرهای اربعین از ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور انجام می‌شود، اظهار داشت: پیش‌فروش بلیت سفرهای اربعین از ۲۱ مرداد از طریق الکترونیکی با مراجعه به سایت آژانس‌های مسافرتی آغاز شده است همچنین شرکت‌های حمل‌ونقل نیز موظف هستند نسبت به‌پیش فروش حضوری بلیت اقدام کنند.

وی ادامه داد: نرخ مصوب بلیت برای سفر اربعین از مبدأ خرم‌آباد تا مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۳۲ نفره، ۳۳۴ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۴۴ نفره مبلغ ۲۳۹ هزار تومان است.

اعلام نرخ مصوب بلیت اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین از لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: نرخ مصوب بلیت برای سفر اربعین از مبدأ بروجرد تا مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره مبلغ ۴۴۰ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۳۲ نفره، ۳۶۶ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۴۴ نفره مبلغ ۲۶۵ هزار تومان است.

شیروانی با بیان اینکه در صورت بروز تخلف هم استانی‌ها می‌توانند موضوع را به نمایندگان مستقر در پایانه‌ها اطلاع دهند یا با تماس با سامانه ۱۴۱ تخلف را گزارش کنند، تصریح کرد: مسیرهای پرترافیک اربعین بازنگری و نقاط پرحادثه ایمن‌سازی شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه برای جابه‌جایی زائران اربعین ایمنی سفر موردنظر سازمان راهداری استان است، تأکید کرد: گشت‌های اربعین نیز ۲۴ ساعته مسیر را رصد می‌کنند تا زائران به‌سلامت به مقصد برسند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1442309

مهمترین اخبار ایران و جهان: