نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 02:08

اعطای تسهیلات خرد از اولویت‌های دولت است/ کنترل ناترازی بانک ها

یاسوج_ رئیس مرکز بازرسی وزارت اقتصاد و دارایی گفت: اعطای تسهیلات خرد از اولویت‌های دولت است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نظامی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: پرداخت تسهیلات با نگاه به کنترل ناترازی بانک‌ها و جلوگیری از تورم مورد تاکید است.

نظامی تصریح کرد: وزارت امور اقتصاد و دارایی از ابتدای دولت، رویکرد آسان گیری پرداخت تسهیلات خرد را محور قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌هایی در منابع وجود دارد، خاطرنشان کرد: با هدف رونق تولید و اشتغال باید اولویت‌هایی شکل بگیرد.

رئیس مرکز بازرسی وزارت اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه پرداخت بدون ضابطه تسهیلات تورم زا است، عنوان کرد: باید توجه لازم به تراز بانک‌ها اجرایی و بر اساس نگاه کارشناسی شده، بهینه و علمی اقدام کرد.

نظامی با اشاره به سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد نمایندگان بانک مرکزی حضور داشته و برنامه ریزی برای احصای مشکلات انجام می‌شود.

نظامی تصریح کرد: یکی از افتخارات دولت مردمی، احیای میز خدمت در سفرهای استانی است.

نظامی با بیان اینکه دو هدف در این سفر پیگیری می‌شود، اظهار کرد: یکی از این موارد این بوده که با اختیارات و مجموعه مدیریتی، مشکلات استان حل و فصل و گره گشایی شود.

وی افزود: همچنین در جاهایی که نیاز به پیگیری ملی است، تلاش می‌شود بتوانیم سفیر خوبی باشیم.

نظامی با بیان اینکه وزارت اقتصاد و دارایی با تیمی خوب در میز خدمت استان حاضر شده است، اظهار کرد: باعث افتخار است که گوش شنوایی باشیم و در محضر مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد خدمتی داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1364653

مهمترین اخبار ایران و جهان: