نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 23:30

زنوزی: خمز متخصص تبدیل بازیکنان معمولی به فوق ستاره‌ها است

مالک باشگاه تراکتور به تشریح وضعیت این تیم پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس،محمدرضا زنوزی مطلق درمورد وضعیت تیم فوتبال تراکتور، اظهار داشت: دو فصل قبل پوست اندازی کرده و بدهی‌های باشگاه را پرداخت کردیم. به خاطر نتایج آن فصل از هواداران عذرخواهی می‌کنم. خوشبختانه تمامی بدهی‌ها پرداخت شده است، فصل گذشته تیمی معمولی نسبت به امسال داشتیم.

* خمز بازیکنان معمولی را به فوق ستاره تبدیل می‌کند

وی افزود: باتوجه به کارنامه مربیگری خمز در لالیگا، عملکردش در تراکتور خوب است. خمز متخصص بازی گرفتن از فوتبالیست‌های معمولی است. او بازیکنان معمولی را به فوق ستاره تبدیل کرد و با تعویض پست برخی بازیکنان، عملکردشان را بهبود بخشید.

* خمز فرهنگ فوتبال تهاجمی را به تیم‌های ایرانی تزریق کرده است

مالک باشگاه تراکتور درمورد شکست ۷ بر یک این تیم مقابل استقلال در آخرین بازی فصل گذشته تصریح کرد: باخت‌های سنگین بارها در فوتبال اسپانیا رخ داده است و حتی تیم‌هایی که باخت سنگین داشته‌اند؛ در پایان فصل قهرمان هم می‌شوند.
تیم پاکو خمز فوتبال تماشاگر پسند ارائه می‌دهد. او فرهنگی به فوتبال ایران تزریق کرده که تیم‌ها به دنبال ارائه فوتبال تهاجمی هستند.

* به بلوغ مدیریتی در فوتبال رسیده‌ام

زنوزی عنوان کرد: فرهنگ «عیبی یوخ» را هواداران تراکتور به وجود آورده‌اند که در سطح دنیا بی‌نظیر است. بیش از ۲۰ سال است که تیم‌داری می‌کنم. پیش از تراکتور یک تیم بدون هوادار و بدون حاشیه داشتم. اما شرایط تراکتور کاملاً متفاوت است و با تجربه مدیریت تراکتور در چندین سال اخیر، به بلوغ مدیریتی در فوتبال رسیده‌ام.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1420697

مهمترین اخبار ایران و جهان: