نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 15:40

دولت سیزدهم عزمی جدی برای احقاق حقوق ملت ایران دارد

بوشهر- امام جمعه عسلویه گفت: دولت سیزدهم عزمی جدی برای احقاق حقوق ملت ایران در عرصه‌های مختلف دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: همه اعضای بدن انسان باید تقوا داشته باشد؛ مغز و فکر، چشم و گوش، دست و پای انسان و به ویژه زبان انسان شدیداً نیاز به تقوا دارد.

وی اضافه کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید انسان هیچ سخنی بر زبان جاری نمی‌کند مگر که ۲ نفر مراقب هستند و پیامبر (ص) هم فرموده اند هر گوینده ای را در روز قیامت حاضر می‌کنند و آنچه گفته هم حاضر می‌کنند که غرض او از بیان این سخن چه بوده، نتیجه سخنش چه بوده و علل آنچه بوده است.

امام جمعه عسلویه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش ادامه داد: به گفته رهبر انقلاب، کاری که شما انجام دادید افتخاری بزرگ بود شما عزیزان به آغوش خانواده برگشتید اما خانواده‌های شهدا جای خالی عزیزانشان پر نشد. بارها در ملاقات خانواده‌های شهدا گفته‌ام خداوند سایه شما را از سر ملت کم نکند و شما مایه خیرات و برکات هستید.

وی بیان کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، محرم امسال بی رونق باشد و خیلی کار کردند ولی درست نقطه مخالف خواسته آنها اتفاق افتاد و دهه محرم امسال از دهه‌های قبل پرشورتر و پر رونق تر شد

هاشمی‌نژاد با تبریک سالروز بازگشت غرورآفرین و قهرمانانه آزادگان افزود: آزادگان عزیز عزت و غرور و حماسه آفریدند و مقابل سختی و فشارهای جسمی و روحی استقامت ورزیدند و دشمن را مأیوس کردند.

وی ادامه داد: حضرت امام فرمودند روزی که اسرا برگشتند سلام مرا به آنان برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود. رهبر انقلاب هم فرمودند آزادگان بهترین سربازان انقلاب و شایسته‌ترین افراد برای دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

افراد توانمند برای انتخابات ثبت نام کنند

امام جمعه عسلویه به پیش ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: تا دیروز بیش از ۱۹ هزار نفر مراحل پیش ثبت نام خود را انجام داده‌اند که استقبال خوبی است.

وی خاطرنشان کرد: از کسانی که واجد شرایط هستند دعوت می‌شود حضور پیدا کنند و خواهش می‌کنیم کسانی که واجد شرایط نیستند ثبت نام نکنند و میدان برای دیگران باز کنند و برای خود و دست اندرکاران زحمت ایجاد نکنند.

امام جمعه عسلویه به توافق ایران و آمریکا برای مبادله زندانیان اشاره کرد و افزود: این مذاکرات از اقدامات خوب وزارت خارجه و همان نرمش قهرمانانه است که رهبر انقلاب فرمودند اقدامی عزت مندانه است که میلیاردها دارایی کشور ما غاصبانه ضبط شده بود برمی گردد.

وی اظهار داشت: از کسانی که دنبال عزت ایران و ملت ایران هستند تشکر می‌کنیم؛ کسانی که در مقابل دشمن عقب نشینی نکردند و حق ایران اسلامی را از دشمن قلدر گرفتند. این کار باید سال‌ها پیش انجام می‌شد و این کارهای خوب در دولت انقلابی و مردمی انجام می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1436997

مهمترین اخبار ایران و جهان: